לטיול הבא שלכם השאירו פרטים



    סיורים ייחודיים בסלונקי

    אנחנו ב'סלוניקי איי.אל' מציעים סיורים ייחודיים ומרתקים בסלוניקי וצפון יוון שיאפשרו לכם להכיר את יוון מזוויות חדשות ומעניינות .

    אמנם, קיימים מבחר חוברות הדרכה וספרים מודפסים על סלוניקי וניתן אולי לבנות לבד מסלול נאה ולטייל בעיר. יחד עם זה, גם די ברור ומובן, שמדריך מקומי ומנוסה, שחי ונושם את המקום, מכיר בה כל מקום ואתר,

    מכיר את מוקדי הביקור והבילוי האטרקטיביים ויודע את כל סודותיה, יוכל, בוודאי, להציג לכם את סלוניקי באופן שונה לגמרי.

    מדריך מקומי יציג בפניכם את העיר באופן שאינו מופיע בספרי ההדרכה הסטנדרטיים, באווירה קלילה ואינטימית. המדריכים שלנו, צעירים ואנרגטיים, יעניקו לכם חוויה מקצועית ומיוחדת, המתאימה לכל אחד ואחת מכם.

    בסלוניקי קיימות אפשרויות לא מעטות לטיולים. יחד אתכם ניתן לתכנן את המסלול\ים האטרקטיביים ביותר, כאשר ניקח בחשבון את ההעדפות שלכם מבחינת משך הטיול, היכולת שלכם להתנייד ברגל, ילדים או אנשים מבוגרים בקבוצה ועוד.

    הסיור שלנו בסלוניקי מתחיל בסקירה היסטורית על יוון וסקירה על יהדות סלוניקי, היכרות עם הדמויות החשובות שהשפיעו על יוון ועל ההיסטוריה של העם היהודי ביוון.

    נבקר יחדיו בכל האתרים החשובים של העיר השנייה בגודלה ביוון.

    אני מזמין אתכם להצטרף אלינו לשלוש שעות של חוויה ייחודית בנתיבי העבר המפואר של העיר וההווה: נתבל את הסיור בסיפורי פולקלור בעיר עם היסטוריה בת אלפי שנים שהפכה בתקופה מסוימת למרכז היהודי ספרדי המפואר והגדול ביותר.

    המסלול הוא ייחודי בכך שבמשך שלוש שעות בלבד הוא מאפשר לכם להכיר את העיר לעומקה, ללמוד רבות על ההיסטוריה שלה וסיפוריה המשעשעים ובעיקר – להישבות בקסמה ולהתאהב בה.

    ======

    מחפשים איפה מטיילים ומה לעשות בסלוניקי ובצפון יוון? אטרקציות מרכזיות בעיר,קניות, לבלות נכון עם הילדים,? אנחנו כאן בשבילכם!

    אנו מזמינים אתכם להצטרף לקבוצה בפייסבוק ״סלוניקי איי. אל״ שם תוכלו לקבל שפע עצות מועילות והמלצות מעניינות!

    תוכלו לשוחח איתנו באמצעות ה-WhatsApp למספר 052-6775-205 – נשמח לסייע ולענות על כל שאלה לגבי הטיול שלכם בסלוניקי.

    החזקות שלנו

    אוכל כשר בטיולים מאורגנים

    מדריך דובר עברית

    עדכונים שוטפים ללא עלות

    הסעות וטיולים פרטיים

    לטיול הבא שלכם השאירו פרטים



      חברת מדיה דיגיטלית חברת מדיה דיגיטלית