לטיול הבא שלכם השאירו פרטים



    מרוקו הקסומה – טיולים מאורגנים למרוקו

    אודות

    "טיולים למרוקו הקסומה" מתמחה בטיולים למרוקו, המעניקה חוויית נסיעה יוצאת דופן. למעוניינים בטיול למרוקו המשלב אותנטיות, מקצועיות וחוויה בלתי נשכחת לכל החושים, טיולים למרוקו הקסומה עם המדריך המומחה אשר פטיטו הם הבחירה הנכונה והתמורה הטובה ביותר עבור כספיכם.

    "טיולים למרוקו הקסומה" עם אשר פטיטו, יודעת להעניק לך חוויה מרגשת ויוצאת דופן, מקצועית ואותנטית במיוחד וכל זאת תוך מתן דגש לבקשות אישיות, להעדפות ורגישות לצרכי הנוסע. על כך יעידו מאות הנוסעים שבחרו ב"טיולים למרוקו הקסומה", שחוזרים נפעמים מחוויה שלא חוו מעולם.

    המדריך הראשי – אשר פטיטו

    אשר פטיטו, יליד מרוקו, מלווה קבוצות, מומחה ובעל ידע רחב ועשיר על מרוקו , ניסיון בהדרכת טיולים למרוקו מזה כעשור עם יתרון ייחודי ויוצא דופן כמי שמבשל בעצמו לקבוצה אוכל כשר ברמה הגבוהה ביותר.

    בנוסף ליכולת לבשל מטעמים בלתי נשכחים, מתמחה במגוון מסלולים, עם ידע ויחסים יוצאי דופן עם המקומיים, ויכולת לשים לב לפרטים הקטנים שהופכים את הטיול למרוקו לחוויה אישית, מרגשת ובלתי נשכחת.

    סוגי הטיולים המוצעים:

    • מרוקו הקסומה – הטיול המקיף 12 יום.
    • מרוקו הקסומה – ערי המלוכה, רבאט, מקנס פס ומרקש.
    • מרוקו הקסומה – טיול עם חוויה קולינרית ותרבותית ייחודית (בהמשך).
    • מרוקו הקסומה – צפון מרוקו, חופי הים וערים מרכזיות.

    ערים מרכזיות במרוקו:

    • קזבלנקה – העיר הגדולה ביותר במרוקו (מעל 3 מיליון תושבים) נחשבת כבירה הכלכלית המרכזת את רוב המסחר. במרכז קזבלנקה ובכיכר מוחמד החמישי, ניתן לראות את האדריכלות הלבנה והבולטת מהמאה הקודמת ואת הניגוד המודרני של הרחובות המרכזיים.
    • רבאט – עיר הבירה של מרוקו ומקום מושבם של משרדי הממשלה, בית הפרלמנט וארמון המלך.
    • פס – בירה ייחודית ומעניינת המשמרת חדש וישן, סמל לבירה הדתית והתרבותית של מרוקו. את "המדינה" של פס משמרת היום אונסק"ו על רחובותיה הצרים ובתי המלאכה שבהם: צבעים, נפחים, בורסקאים וכו'
    • איפראן – עיר הנופש והקיט של מלך מרוקו המזכירה את אזור האלפים בשוויץ.
    • ווארזאזאת – עיר מדברית מיוחדת במינה ושובת לב. לא בכדי הפכה לאתר הסרטה לצוותי צילום מכל העולם. בעיר שווקים ריחניים ורחובות צבעוניים ובעיקר אוירה מדברית לבבית ומיוחדת
    • מרקש – הפנינה אשר בהרי האטלס הגבוה. עיר המוקפת דקלים על רקע בתיה האדומים. בעיר שפע אתרים היסטוריים: ארמון הבהייה, מסגד הכותובייה וגני מנרה המוקפת עצי זית ועוד. בסמטאות המלא'ח עדיין חיים יהודים. כדאי להגיע גם אל כיכר הג'מע אל פנה הססגונית והמרתקת לקראת ערב, בשעה בה מתעוררת הכיכר לחיים: דוכני האוכל המעשנים, מרקידי הנחשים לקול צלילי החליל, מספרי סיפורים, מרפאים וקוסמים המהלכים בקסם וחן והמאפיינים את שווקיה של העיר הקסומה
    • עמק האוריקה היפהפה – ממנו נשקפים הרי האטלס הגבהים ובינהם הפסגה הגבוה ביותר במרוקו – הר הטובאקל.
    • א'סווירה – אחת מערי החוף היפות שלאורך האוקייאנוס האטלנטי. א'סווירה, ששמה העתיק מוגדור, היא עיר נמל עתיקה שבתיה מסוידים לבן וכחול.

    חוויה קולינרית במרוקו

    מי שטייל במרוקו יודע שלא מובן מאליו למצוא אוכל כשר וטרי, נקי והיגייני, ומעל הכל טעים במיוחד.

    המטיילים בהדרכת אשר פטיטו זוכים בנוסף לטיול מסעיר ומרגש, לאכול מטעמים כשרים ברמה קולינרית גבוהה במיוחד, הכל מעשי ידיו של אשר פטיטו.

    המטיילים נהנים מארוחת ליל שבת כשרה עם קידוש כהלכתו ושולחן מהודר ועמוס מטעמים כיד המלך.

    אשר פטיטו, יליד מרוקו, מכיר ויודע לבשל מטעמים מסורתיים מעוררי נוסטלגיה ומרגשים שכבר לא ניתן למצוא אפילו במסעדות. בין המאכלים – מפואר (לפרט), פתית (צנימים חתוכים לקוביות ברוטב עגבניות מבושל ופיקנטי), בער (מעי של כבש ממולא בכבד על האש), קרדאש (חלקי בשר פנים של פרה עם קצת שומן עטופים במעי של כבש), טאג'ין (מגוון סוגי ירקות בבישול איטי עם בשר כבש) ועוד.

    בין המנות המענגות שמכין אשר בכשרון ובמגע קסם:

    קוסקוס עם מרק ירקות עשיר ופירות יבשים, קציצות דגים ברוטב פיקנטי, חלקי עוף עם חרשוף, חמין לשבת מבושל עם רגל, חיטה ותירס.

    דגים מבושלים עם צרמלה (סחוג אדום), דגים מטוגנים, קציצות בשר, קציצות ירק, קישואים, חצילים עם פלפל חריף ותפוחי אדמה, תבשיל תפו"א, אטריות, אורז, בורגול ועוד.

    בנוסף לכל המנות החמות, כל ארוחה מוגשת עם מגוון של סלטים טריים וסלטים מבושלים. ביניהם – חסה, כרוב, שומר, מטבוחה, חצילים, פלפלים ועוד.

    החזקות שלנו

    אוכל כשר בטיולים מאורגנים

    מדריך דובר עברית

    עדכונים שוטפים ללא עלות

    הסעות וטיולים פרטיים

    לטיול הבא שלכם השאירו פרטים



      חברת מדיה דיגיטלית חברת מדיה דיגיטלית