לטיול הבא שלכם השאירו פרטים



    הפקת אירועים פרטיים בסלוניקי

    הפקת אירועים מיוחדים בחו"ל היא תורה בפני עצמה. המסע לאירוע המושלם אינו פשוט, מחייב קבלת החלטות רבות, ירידה לפרטים הקטנים ביותר ובעיקר – ידע, ניסיון ומחשבה יצירתית גם במדינה זרה.

    ב"סלוניקי איי.אל", תוכלו למצוא את כל הפתרונות מא` ועד ת` לכל סוגי הפעילויות בחו"ל. אנחנו נפיק עבורכם את הנסיעה המושלמת; נעמיד לרשותכם את הידע, הכלים והמומחיות ברמה הגבוהה ביותר, אנו מובילים את לקוחותינו אל היעדים שביקשו ואף יותר.

    אין ספק שהפקת אירוע במדינה זרה הינה מטלה גדולה אשר תגרום לכם ולאורחים שלכם סיפוק רב. הערך המוסף של השירות שלנו הוא בשילוב הידע והניסיון שלנו ובעיקר- ההיכרות והקשרים הטובים שלנו עם ספקי שירות מקומיים.

    בסלוניקי, נפרוס בפניכם אפשרויות מגוונות הכוללות התאמה של פעילויות לאנשים צעירים ומבוגרים כאחד, אשר מעוניינים להשתתף בפעילויות אטרקטיביות, כולל אתגריות, ולטעם מהעולם המרתק של מדינה זרה.

    תכנית ההפקה של אירוע

    על מנת להפיק אירוע מקצועי ומוצלח, יש צורך לדאוג להטסה של כל האורחים ואנשי מקצוע למדינת היעד ואירוחם במלון הנמצא באזור תיירותי.

    ההפקה מתחלקת לשני חלקים עיקריים: ארגון מסיבה ענקית אשר כוללת ריקודים, כיבוד ואירוח של כלל האורחים באולם אירועים והשתתפות באטרקציות שונות כגון: טיולי ג´יפים, צניחות חופשיות, ביקורים במקומות תיירותיים של מדינה זו ועוד.

    נוכל לקיים את כל המסיבות הפרטיות – ימי הולדת, ימי נישואין, מסיבת רווקים/רווקות או כל אירוע אחר אותו אתם בוחרים. האירוע יכול להתקיים במגוון מקומות בסלוניקי ובצפון יוון.

    בד"כ, אירועים פרטיים מתקיימים בגני אירועים, בחצרות בתים בכפרים היפים של יוון, אולמות, בתי מלון, בשייט או על חוף הים, על יאכטות, בטברנות מקומיות ובמקומות נוספים המותאמים על פי קונספט האירוע שלכם.

    החברה שלנו תסייע לכם בכל פרמטר בתכנון האירוע בחו"ל, החל מתיאום הציפיות בשיחה הראשונית והבנת מאפייני וצרכי האירוע וכמובן מטרתו, וכלה בדאגה ובליווי כל שלבי ביצועו.

    מעוניינים לשלב אירוע או סיבה למסיבה עם חוויה מקומית? 

    ערב בטברנה מקומית עם להקת פולקלור, הופעת נגנים, טיולי טבע וכפרים מסורתיים והפלגות על יאכטות הן חלק מהחוויות העשויות לשדרג את האירוע שלכם, להעשיר אותו ולהעצימו.

    אנו עובדים בשיתוף פעולה עם קייטרינג מקומי ועם קייטרינג ישראלי הפועל בהצלחה רבה בסלוניקי, ומספק ארוחות עשירות וטעימות גם לשומרי כשרות. בין אם האירוע הוא עם מספר רב או מצומצם של אורחים, נשמח ללוות אתכם משלב הרעיון עד ערב האירוע ואף במהלכו, כדי לתת מענה לכל שאלה ובכך לאפשר לכם לחוות חוויה בלתי נשכחת.

    החזקות שלנו

    אוכל כשר בטיולים מאורגנים

    מדריך דובר עברית

    עדכונים שוטפים ללא עלות

    הסעות וטיולים פרטיים

    לטיול הבא שלכם השאירו פרטים



      חברת מדיה דיגיטלית חברת מדיה דיגיטלית