לטיול הבא שלכם השאירו פרטים

ממליץ על אבי אזולאי!!

תודה רבה לכל הקבוצה, נעזרתי בה רבות, תודה לאבי אזולאי שעזר בכל רגע, על טיול מדהים לחלקידיקי למרות שמזג האויר היה בבוקר סוער אבל הצלחנו להנות מהים בשעות הצהריים המאוחרות! נסענו 15 איש (8 מבוגרים + 7 ילדים),היינו במלון קפסיס – מרחק מהמרכז ברגל 13 דקות, חדרי משפחה נהדרים – יש דלת מקשרת כך שהילדים היו בחדר וההורים בחדר נפרד, חסרון: יש להם חדר כזה אחד בכל קומה (כך שהתפצלנו בין הקומות), ארוחת בוקר מצויינת! בריכה שחיה – קטנה מאוד… התחלנו את היום הראשון עם האוטובוס האדום ליד המגדל הלבן, יש להם כרטיס משפחתי (זוג+2) ב-25 יורו, הילדים התלהבו (לא רצו לרדת בתחנות עצירה),עברנו ליד מוזיאון היהודי, כנסיית סופיה , שער גלריוס..

יום שישי וביום שבת העיר תוססת ומאוד כיף לטייל בטיילת שלהם, הגענו לעשות שיט בספינת פיראטים אבל לא הצלחנו לעשות בגלל מזג האויר – הים היה סוער והיו רוחות, כיכר אריסטולוס – כיכר שוקקת חיים , מלאה בתי קפה וקרובה לטיילת וגובלת עם רחוב צמיצקי – רחוב הקניות, שווה- מלא סיילים! , קניון one Salonica – נחמד ויש סיילים, מומלץ ביותר – פארק המים water land – מחיר למבוגר 16 יורו לילד עד גיל 12- 12 יורו (שווה לבדוק כרטיס משפחתי), מסעדת פלאטי – טעימה – אך יקרה , ממולה מסעדת לאדי דקה – הרבה יותר זולה, טעימה ומוסיקה רמבטיקה נהדרת! קפה בלה נהדר, קינוחים וגלידה שווים , למי שמעוניין – פיצריה ליד מצויינת! הילדים נהנו בעיקר מפארק המים וחלקידיקי! (מזג האויר כל יום משתנה, לצערנו היו לנו יומיים של גשם), עליוניות בערב דקה מומלץ לקחת בתיק..